Iväg på äventyr

Hallå!

Har varit vaken ett tag, men har ätit frukost och fixat mig. 
Vi ska när som helst åka iväg, ska på lite äventyr idag. 
Vilket jag ser fram emot, kameran följer med men alla bilder jag tar med kameran får ni se när jag kommer hem igen. 
Så skönt att ha semester och kunna slappna av. 
Ska läsa lite böcker, ta dagen som den kommer osv. Ser fram emot när mina böcker hem. 
Kommer ha massor att läsa vilket jag nu tycker är roligt. 

Hur som helst, tänkte kolla läget med er. 
Jag vet att uppdateringen varit sådär men försöker bli bättre. Svårt att uppdatera när jag har semester, sitter ute på dagarna och bara njuter. Gör inte sådär överdrivet mycket. 
Men har inlägg som jag ska skriva, så håll ut det kommer komma mera roliga inlägg. 
Men jag vill att ni förstår att jag har semester.