Kom med förslag?
Hallå!
Och så var söndagen här igen, idag ska jag bara vara hemma hade jag tänkt. 
Har varit iväg nu ett  tag så nu ska jag bara vara hemma och fixa lite här och bara ta det lugnt. 
Jag har inte direkt några planer för veckan som kommer utan jag får se vad jag hittar på, ska kanske planera in något att göra i veckan så vi får se vart veckan som kommer tar mig. 
 
Igår gick jag och la mig tidigt, var så himla trött och jag har varit förkyld i en vecka mer eller mindre och varit iväg på äventyr så jag kände mig helt slut igår igår kväll. 
Har vaknat till och från imorse men kände inte för att gå upp as tidigt så halv 11 gick jag upp.. Lite väl sent kan jag tycka men jag mår toppen och känner mig utvilad till 1000. 
Min förkylning är mer eller mindre helt borta, bara lite täpt i näsan till och från men annars mår jag toppen. 
Kan inte fatta att sommaren och semestern snart är slut, vad har jag gjort den här sommaren egentligen? 
Känns som om jag inte gjort något av det jag planerat som vanligt, men ja jag har haft det bra ändå. 
Ska försöka hitta på något lite extra under sommaren men vet inte riktigt vad, så vi får se vad jag kommer göra nu under mina sista semester dagar innan jag börjar jobba igen. 
 
Har ni tips och ideer på vad man kan göra nu som inte kostar allt för mycket så får ni gärna säga till. 
Jag ska kolla runt lite på vad jag kan hitta på och sen hitta någon som vill göra saker med mig. 
Så vi får se hur slutet på sommaren blir, men jag tror det kommer bli as bra. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.