Kvällspromenad

Godkväll!

Sitter just nu och kollar på allsång på Skansen. 
Vi var ute på lång promenad tidigare, hur mysigt som helst!
Har inte gjort så mycket sen sist, har läst lite, sovit, varit ute på promenad. 
Ikväll ska vi bara kolla på tv, ska nog läsa lite sen med tror jag. 
Har verkligen börjat läsa mer och mer och har nyss beställt hem 4 nya böcker. 
Inte för att jag egentligen behöver mer böcker men ja dom var på rea så jag passade på att beställa lite böcker. 
Köper mer eller mindre bara böcker på rea, vilket jag tycker känns bra. 
Måste bara få plats med alla böcker hemma sen men det är ett senare problem. 

Hur som helst, imorgon ska vi iväg på nya äventyr. 
Vet inte riktigt vilken stad vi ska till men de får vi se imorgon. 
Kommer bli Nice att åka iväg på lite äventyr. 
Sen får vi se vad morgon kvällen har att erbjuda. 
Har ni några planer för imorgon?
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen. 

Lite bilder ifrån idag :)