Lista över serier jag sett (Varning! Extremt många!!)
Godkväll!
Här om dagen när jag läste en blogg där hon som skrev bloggen skrev om serier hon gillade. 
Jag blev lite inspirerad till att göra ett liknande inlägg, jag har fått för mig att jag inte har sett sådär super många serier osv. 
Tills jag nu skrev upp ALLA serier jag faktiskt har sett, och tro mig, jag måste dela upp det här inlägget i flera olika så många serier har jag sett.. 
Jag har alltid trott att jag inte ser så många serier eller så, speciellt när jag pratar med andra som har sett betydligt fler än mig. 
Men ja jag har sett en hel del serier, vilket jag både kan tycka är lite tragiskt men ändå inte. 
 
Hur som helst, i det här inlägget tänkte jag skriva upp de serier jag sett ALLA säsonger av, vilket inte är så många. 
  1. Sons of Anarchy : Jag har faktiskt sett alla säsonger av Sons of Anarchy, vissa säsonger flera gånger om.
  2. Huset fullt : Även här har jag sett alla säsonger, då det gick på tv när jag var yngre. En av mina första serier jag tittade på. 
  3. The Simple life (med Paris Hilton och Nicole Richie): Har även här sett alla säsonger, men det är bara dom tre första som är bra. 
  4. The Hills : Hur kan man inte gilla the hills? Tittar på det ibland fortfarande, en av mina favorit serier. 
  5. Viva La Bam : När jag hade min Jackass period så tittade jag även på alla säsonger av Viva La Bam. Tyckte då det var as bra, men nu tycker jag inte att det är så himla roligt.. 
  6. Stranger Things (finns bara en säsong ute just nu men kommer en till om jag inte minns fel): Jag tycker juh att serien är sådär, men när säsong 2 kommer ut kommer jag lätt att titta. Hoppas säsong 2 är bättre än ettan. 
  7. 13 skäl varför: Är det ens någon som missat denna serie? Hur bra som helst! Har hört att det kommer en säsong 2? Jag hoppas verkligen det, en serie jag lätt kommer följa!
  8. Band of brothers: En mini serie som jag tror man kan se på tex netflix? Jag hade serien på min dator och den är såå otroligt bra! Synd att det bara finns en säsong, kanske dags att kolla om den serien? 
  9. #hashtag :  En mini serie man kan se på SVT, finns på play. En otroligt bra svensk serie, baserad på en verklig händelse. Kan starkt rekomendera den!
  10. Spring Floden: Även denna serie är en mini serie som gick på SVT om jag inte minns fel. Sjukt spännande och väldigt bra! Kollade på den när jag bodde hos pappa och Eleonor, och jag gillade den starkt! 
  11. Criminal Minds (är på säsong 11 av 12, men 12 har inte släppts än): Jag kan inget annat än att älska denna serie, är så sjukt bra och jag är typ lite beroende av den.. Jag är just nu på säsong 11, men drar lite ut på att se den för att när jag sätt klart säsong 11 vill jag se säsong 12 direkt efter. Men efter som inte säsong 12 finns ute så drar jag lite på att se klart säsong 11. Men hur kan man inte gilla Criminal Minds? Favorit serien någonsin (bortsett ifrån Sons of Anarchy). 
 
Som ni märker har jag inte skrivit vad serierna handlar om då det skulle bli för långt.. Tänkte göra det först men inser att inlgget skulle bli så mycket längre då och vet inte om man skulle palla att läsa allt då? Kan annars göra ett inlägg där jag skriver mer om serierna? 
Så det blev en del serier jag har sett klart, vissa är som ni märkt en mini serie där det bara finns en säsong. 
Det har som sagt då gått fort att se klart den serien, och som typ Criminal Minds där det är 12 säsonger det tar lite längre tid att titta på. 
Hur som helst, tro inte att det här är alla serier jag sett, utan jag har fler som jag har tittat på eller som jag håller på att titta på. 
Jag inser juh att det är överdrivet många serier jag har sett/ tittar på.. Är det någon mer som tittar på överdrivet många serier eller är det bara jag? Jag hoppas det är fler där ute som älskar serier? 
Jag tror även att jag har glömt bort några serier jag har sett.. Men får då fylla i listan eller göra en ny xD 
Bild ifrån google