Så trött
Godkväll!
Alltså jag skulle ha städat efter jag hade duschat och allt. 
Men så blev det inte, jag var för trött för att ens börja damma av lägenheten, visst nu har jag inte stor lägenhet eller så. 
Men jag har varit igång hela dagen, badat, busat med syskonbarnen, badat igen osv och ja jag skulle kanske inte ha satt mig ner när jag kom hem utan jag skulle nog ha börjat städa på en gång eller så. 
Men ja jag får göra det imorgon innan jag åker in till stan, måste städa lägenheten innan helgen iallafall. 
 
Jag har inte gjort sådär super mycket sen jag kom hem, har kollat runt på youtube, skickat lite bilder till moni ifrån idag och så har jag faktiskt hunnit med att diska. 
Så skönt att bara sitt ner ett tag och inte göra sådär super mycket, lite ångest över att jag inte har städat än. 
Men ja jag hinner göra det imorgon skulle jag tro. 
Hur som helst, jag kommer ställa klockan imorgon så jag inte sover bort halva dagen. 
Dom senaste dagarna har jag sovit till 10 halv 11, eller ja jag har inte sovit utan jag har bara inte klivit upp ur sängen förens då. 
Och då har liksom halva dagen redan gått typ, vilket känns lite sådär. 
Visst jag har semester och kan faktiskt nu ta och ligga kvar i sängen halva dagen om jag vill, men jag hinner inte med så mycket som jag brukar göra. 
Så ja nu ska jag upp tidigt imorgon för att hinna fixa här hemma, äta frukost i lugn och ro osv. 
(bilden är ifrån när jag, Moni och mina syskonbarn var på ängsö slott för ett par veckor sedan) 
Jag hoppas ni har haft en minst lika bra dag som jag har haft det, även om jag är as trött nu så har jag haft det toppen. 
#1 - Hanna Karlsson

Jag gillar inte heller att sova bort dagarna. Så skönt idag att vakna tidigt.

Svar: Haha ja men eller hur! Idag gick jag upp typ i tid :)
Sofia Nilsson