Sån tur har jag inte..
Godkväll!
Sitter just nu och kollar på Sommar krysset, har nyss duschat och så har jag kollat runt på youtube. 
Idag har jag varit in till stan för att först lämna in min externa hårddisk, om jag har tur går det på 250 kr om jag har otur och dom måste skicka iväg min hårddisk vidare så kommer det gå på 4250 kr.. 
Inga pengar jag egentligen har att lägga på min gamla externa hårddisk men jag har skjutit upp att lämna in den i 2 år nu så jag känner att det är dags att den fick åka in så jag får mina bilder. 
Så jag får väl veta nästa vecka hur det blir, håller tummarna på att dom kan laga den så det bara blir 250 kr, men om jag känner mig rätt så har jag inte den turen utan jag kommer behöva betala 4250 kr.. 
 
Hur som helst, jag var även ut till Lager 157 för att hämta ut mitt packet, ska visa kläderna imorgon. 
Sen var jag hemma hos mamma och daddy cool till 5 sen åkte jag hem igen. 
Kommer bara vara hemma ikväll, har varit förkyld i en vecka vilket suger men men, det går åt bättre håll nu så jag håller tummarna på att det är övet snart. 
Ikväll ska jag kolla på tv och bara ta det lugnt, har ni några roliga planer för kvällen? 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.
Mitt lilla hjärta :D