Stressigt
Godmorgon!
 
Och så är torsdagen här igen, vilket innebär att jag snart ska ta bussen in till stan för att möta upp Lina. 
Blev lite spontat att vi skulle ses, bestämde oss nyss att vi skulle ses så jag har lite brottom att torka håret, byta om och fixa mig. 
Men jag tror det kommer gå, hoppas det iallafall. 
Vi ska ut till Erikslund, har ingen aning om vad vi ska göra där men det återstår att se vad vi hittar på. 
Jag pallar inte att sitta hemma hela dagen så jag följer med Lina ut till Erikslund som sällskap. 
Har suttit hemma hela dagen igår och i söndags så jag känner att jag måste komma ut. 
Sen får vi se vad jag gör ikväll, jag har inga planer för kvällen så vi får se vad som händer. 
Har inte direkt någon tid att passa så det känns toppen. 
 
Hur som helst, hur har ni det? Har ni det bra? 
Jag är så taggad att åka Hogwarts Express i Augusti, det kommer verkligen bli såå coolt. 
Längtar as mycket tills vi åker, är så glad att vi fick biljetter. Tydligen är det väldigt svårt att få tag i biljetter dit men vi lyckades. 
Jag och Moni hade en plan och det gick as bra! Vi var ett bra team :D 
Nä men nu måste jag fixa mig annars hinner jag inte in till stan så vi hörs igen sen. 
Bjuder på denna bild på oss ifrån Globen i Sthlm förra året.