Tips på böcker
Hallå!
Allts åh vad dåligt jag har sovit inatt.. Tror det här har varit sämsta kvällen någonsin, har verkligen inte kunnat sova. 
Vid 4 imorse somnade jag och så vaknade jag halv 8, vid 10 gick jag upp.. Låg kvar i sängen så länge som möjligt. 
 
Hur som helst, är just nu inne i stan med Malin, vet inte riktigt vad vi ska göra men det återstår att se. 
Jag kommer fixa mer inlägg om serier senare, vi får se när det blir av. 
Jag tror nämligen jag glömt en hel del serier jag sett.. Men ja jag får isåfall skriva upp dom en annan gång. 
Sen ska jag fixa inlägg om böcker, inte för att jag läst så där extremt många böcker men det finns ett par stycken jag läst och som jag tänkte tipsa er om.
Jag är så otroligt dålig på att faktiskt sätta mig ner och läsa, men försöker att ändra på det. 
Har en hel del böcker både uppe i lägenheten och nere i källare och även uppe på landet, jag börjar läsa ett par sidor i en bok och sen lägger jag bort den och börjar på en ny. 
Men nu ska jag faktiskt läsa ut böckerna jag har innan jag köper nya. 
Har ni tips på bra böcker så säg gärna till, vill ha lite tips på böcker jag kan köpa längre fram. 
 
Bilden har inget med inlägget att göra, men har tänkt lägga upp denna bild i flera veckor nu men aldrig gjort det.