Tipsa om era favorit böcker !
Godkväll!
Har nyss sätt klart dom 3 sista avsnitten av Criminal Minds säsong 11.. 
Alltså åhh okej jag har bestämt mig för att se säsong 12 också, dock tror jag inte alls att den säsongen kommer vara lika bra som dom andra säsongerna då en del av orginal skådespelarna inte är med. 
Kommer kännas skumt att inte ha med alla orginal skådespelare i säsong 12, tänkte först inte ens se säsong 12 men nu när jag såg sista avsnittet på säsong 11 så måste jag se säsong 12. 
 
Hur som helst, efter jag skrev förra inlägget somnade jag lite. 
Hade lite ont i huvudet, tror det var vädret som gjorde att jag fick ont i huvudet, tur att det brukar gå över efter jag sovit en stund. 
Sov i ca 40-45 min sen kollade jag lite på olika youtube klipp i mobilen innan jag gick upp och kollade klart på Criminal Minds. 
Nu vet jag inte rikgit vad jag ska göra, kanske kolla något avnistt av Z Nation eller om jag ska göra något annat. 
Kanske ska ta och läsa i min bok lite, har en hel del kvar att läsa i boken : Om jag kunde drömma av Stephanie Mayer. 
Tror dom flesta har läst dom böckerna om man nu gillar twilight filmerna osv, men eftersom jag alltid har föredragit filmer före böcker så har jag inte läst böckerna. 
Men nu när jag börjar läsa mer och mer böcker så passar jag på att läsa alla Twilight böckerna av Stephanie Mayer. 
Ska hämta ut dom andra böckerna imorgon, sen har jag fullt upp resten av sommaren, har så mycket böcker jag beställt och har haft sen innan som jag inte läst. 
Så jag ska nog passa på att läsa lite böcker.. Har ni någon / några favorit böcker, kommentera gärna. 
Jag är ute efter mycket mer böcker och är öppen för förslag, så bara att tipsa massa böcker. 
Bild ifrån google