Västerås Pride parad

Hallå!

Sitter just nu vid stationen och väntar på att Carro ska komma. 
Har varit hem en stund för att fixa lite, städa och så. 
Ikväll ska jag och Carro först vara hos mig och sen ska vi in till cityfestivalen en sväng och festa. 
Idag har jag gått på Västerås Pride parad och det var så roligt! 
Jag gick för ca 2 år sedan och kände att det var dags igen.  
Kommer gå nästa år igen, hade egentligen velat gå i Madrid med Fanny. 
Men biljetterna till Madrid var så dyra.. kanske ett mål för nästa år? :)

Hur som helst, det har inte hänt så mycket. 
Har haft fullt upp hela dagen, så nu innan vi drar ut så ska det bli skönt att bara vara hemma ett tag och sitta och lyssna på musik o snacka skit.  
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 

Sista bilden skickade min kollega till mig, tydligen såg hon mig i paraden :) 

Träffade många härliga människor i paraden, vilket var super roligt :)