Vill ha denna tröja!!
Godkväll!
Sitter just nu och kollar på Allsång på Skansen, kom hem för typ en timme sedan. 
Men jag har fixat här hemma lite, ska sen ner till källaren och lämna lite saker. 
Idag har jag varit med Malin, vi var på Saluhallen i Västerås, och sen efter det så var vi på stan, åt lunch och bara kollade runt lite i affärer. 
Efter det drog jag till mamma och daddy cool och hängde med dom ett tag innan jag åkte hem. 
Har haft fullt upp idag och kommer ha fullt upp imorgon med, först ska jag städa och sen ska jag till Moni och M för att umgås med dom ett par timmar. 
Jag hoppas det är fint väder så vi kan bada, jag har velat bada i flera dagar nu så jag hoppas det är fint väder så vi kan bada. 
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, har inte gjort några planer för kvällen utan vi får se vad vi hittar på. 
 
Ikväll ska jag bara vara hemma, fortsätta att fixa i lägenheten så jag inte har så mycket att fixa imorgon. 
Ska nog sätta på en film eller så, vi får se vad jag hittar på. 
Har ni några planer för kvällen? 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen!
Alltså denna tröja finns på Zalando, jag funderar på att beställa den. Men har nyss köpt kläder ifrån lager 157 som jag väntar på. 
Jag håller på att spara pengar, men samtidigt vill jag ha denna tröja... What to do?? xD