Vinkväll

Hallå!

Sitter just nu hos mamma och daddy cool och väntar på att dom ska komma hem. 
Ska lämna lite saker och sen ska jag röra mig mot min syster. 
Vi ska dricka lite vin ikväll och ha det bra, vet inte om vi kommer dra ut sen eller inte det återstår att se. 
Har inte gjort så mycket sen jag skrev sist, kollade på tv, var och handla och satt vid datorn. 
Trodde jag skulle in till stan tidigare men så blev det inte. 
Så jag hann kolla lite på tv innan jag skulle in till stan. 

Har egentligen inte så mycket mer att berätta hade tänkt fixa ett tidsinställt inlägg men glömde bort det. 
Så ja jag ville bara göra ett litet inlägg åt er, uppdaterar mer imorgon. 
Eller ja det beror på när jag kommer hem osv, men tror jag kommer hem sent så uppdaterar imorgon igen. 
Hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.