Z Nation
Hallå!
Sitter just nu och kollar på Z nation, en serie jag hittade på Netflix. 
Har aldrig hört talas om den serien tidigare men den är välidigt bra tycker jag, har redan sett 4 avsnitt och är inne på mitt 5e. 
Jag kommer nog se klart denna serie idag om jag orkar, tar en liten pause ifrån Criminal Minds och passar på att kolla på en annan serie så länge. 
Här är en trailer för Z nation : 
Z Nation är en amerikansk postapokalyptisk skräck-TV-serie utvecklad av Karl Schaefer.[2] Serien kretsar kring Murphy som är den enda kända människan som är immun mot zombiebett. Han är på väg från New York till Kalifornien för han hoppas på att hans blod ska kunna bli ett motgift. I Kalifornien ligger ett smittcenter som försöker rädda världen efter att en zombieepidemi sargat USA.
 
 
Jag tycker om serien än så länge iallafall, har ni sett denna serie? Isåfall vad tycker ni? 
Om ni inte sett den så gör det, den är faktiskt bra.