Ambassadör
Godmorgon!
 
Börjar inlägget med bilder ifrån midsommar, hade det så mysigt uppe på landet dock har jag fått så otroligt många myggbett och bett ifrån knott.. 
Ser hemsk ut i ansiket och på armarna men men hoppas det försvinner snart. 
Hur som helst, nu på morgonen var jag tvungen att gå och handla då jag inte hade frukost hemma. 
Skulle ha köpt frukost igår men fick lite brottom in till stan då jag skulle hem  till min syster för vinkväll. 
Så direkt när jag vaknade var jag tvungen att gå till affären och handla lite, men nu har jag frukost hemma. 
Ska snart ta och plocka ihop all tvätt och gå och tvätta, sen ska jag städa och fixa en viedo till EF Ambassadör sida. 
Igår frågade dom om jag ville bli månadens Ambassadör och jag tackade såklart ja, så nu ska jag fixa en video innan torsdag som ska visas hos EF. 
Jag ska berätta lite om mig själv, när jag blev Ambassadör och min resa som jag gjorde med dom, ska bli roligt att göra videon. 
Hoppas det går bra, blir alltid så nervös när jag pratar i en kamera haha :D 
Nä men nu måste jag ta tag i saker och ting så jag hinner med allt! 
Hoppas ni får en fin fin tisdag så hörs vi sen igen.