Ängsö slott

Hallå!

Okej jag började ett inlägg tidigare på datorn men sen insåg jag hur mycket klockan var så fick stänga av hela datorn och springa till bussen idag med. 
Ska nu hem till min syster, vi ska till ängsö slott idag. 
Och sen får vi se vad vi hittar på, vill inte sitta inne när det är så fint väder direkt. 
Även om jag har bränt mig så går jag i shorts och linne. 
Idag gör det inte alls lika ont som igår eller så :)
Igår efter jobbet löpte jag solkräm så nu har jag smörjt in mig. 
Hoppas det hjälper haha :)

Hur som helst, igår jobbade jag och sen var jag på stan hela dagen. 
Kom hem vid 8 på kvällen, hade så trevligt på stan med en kompis och min kollega. 
Idag är jag som ni kanske märker ledig, men ska jobba imorgon igen. 
Ser fram emot att få jobba lite. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.