Återigen måste jag springa..
Godmorgon!
Och så var onsdagen här igen, kan veckorna sluta gå så fort? 
Även om jag vill ha måndag morgon typ nu helst igår så vill jag även att veckorna inte alls ska gå så fort. 
Igår satte jag mig ändå ner och fixade lite inlägg, jag kan inte påstå att jag känner mig stressad över att fixa inlägg då jag har bestämt det själv men ändå känner att jag vill ha det gjort så jag slipper sitta och tänka på det osv. 
 
Idag blir det att jobba ett par timmar, sen när jag kommer hem ska jag fixa här hemma. 
Har lite att göra, och så måste jag fixa klart alla inlägg osv. Men det kommer nog gå bra, hoppas jag iallafall. 
Jag hoppas jag hinner/orkar fixa klart allt idag så jag har resten av vecka till att göra annat skoj, men vi får se hur jag känner osv. 
Har ni några roliga planer för dagen? Jag ser verkligen fram emot semestern, ska bli så skönt på sätt och vis att få vara lite ledig, 
Men samtidigt hoppas jag att jag kommer få jobba lite i sommar, gör inget om det inte är hela dagar utan bara jag får komma och jobba några timmar är jag minst lika glad för. 
Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen när jag kommer hem igen. 
Jag vet inte vad som hänt mig men jag måste mer eller mindre varje dag springa till bussen då jag typ tror jag har mer tid här hemma än vad jag egentligen har. 
Hänt flera gånger att jag nästan missat bussen, men som tur är så har jag hunnit precis haha :D 
Men nu måste jag som många andra gånger återigen springa till bussen. 
Så jag uppdaterar sen när jag kommer hem igen!