Bilder ifrån Zurich (zoo)
Godkväll!
Passar på att avsluta dagen med en massa bilder ifrån när jag och susanne var på Zoo i Zurich. 
Jag har egentligen massor mer bilder därifrån men tänkte dessa får räcka för den här gången. 
Sen får vi se när jag lägga upp dom sista bilderna eller om det kommer bli så att jag lägger upp vissa ibland eller så. 
Jag har inte gjort så mycket sen jag skrev sist då jag har varit extremt trött, ville lägga mig redan vid 6 tiden. 
Vet inte varför jag blev så trött, men jaja istället för att sova så kollade jag på tv och packade ner det sista inför imorgon. 
Nu tror jag att jag har packat allt, om inte så är det så då får jag lösa det sen. 
Jag hoppas ni har haft en lika fin onsdag som jag har, har verkligen haft en underbar dag idag med min syster och mina syskonbarn. 
Blev en perfekt utflykt til ängsö slott, sådär lagom att bara åka iväg ett par timmar under dagen.