Bucket list 2017
Hola!
Tänkte skriva om bucketlist, jag har sagt ett x antal gånger att jag ska skriva min bucketlist här men inte gjort det. 
Eller har jag? Jag minns inte. Men här kommer min bucketlist, och det kommer fyllas på osv. 
  • Åka till USA ( L.A, New York, Florida, Miami, Las Vegas osv) Jag har alltid haft en dröm att besöka USA men inte gjort det än, och jag vet inte när jag ska dit men ska dit snart hoppas jag. 
  • Hoppa fallskärm, ni som följer min blogg vet att jag skulle ha gjort det förra veckan. Men nu är det så att jag avbokade det då jag inte riktigt hade råd tyvärr. Men funderar på att boka i slutet av sommaren istället.
  • Skaffa alla tatueringar jag vill ha. Jag har en hel del tatuteringar jag vill ha och jag funderar på att boka in en tid nu i sommar. Så ni kommer såklart få se alla tatueringar jag har , och ta del av den delen med.
  • Ny större lägenhet. Inte så att jag inte tycker om  min lägenhet eller så, men jag har extremt många planer och ideer på hur jag vill ha min lägenhet och då behöver jag större. Även om jag är själv vill jag ha stor lägenhet.
  • Ta körkort. Japp nu är det dags för mig att försöka ta körkort, jag tänker inte stressa utan jag tar det i min takt. Jag behöver bara en bok till för att börja plugga, skaffa tillstånd för att övningsköra och sen bara ta tag i körskola osv. Men jag har inte satt ett mål eller så när jag ska ha körkort utan jag tar det som det kommer men har iallafall börja beställa hem böcker osv. Det är en början! 
  • Lära mig ett nytt språk. Just nu är jag inne på att lära mig tyska, men det går sådär. Kommer även försöka plugga mer spanska, har glömt så mycket sen jag kom hem ifrn Madrid. Men vill kunna 3 språk ungefär, tycker det är superkul med språk. 
  • Laga min externa hårddisk. Nu kanske ni tycker att det "bara" är att skicka in min externa hårddisk men så enkelt är det inte. Om det nu hade varit billigare att laga den så hade jag gjort det för länge sedan, men nu kostar det ca 7000 kr att laga den vilket jag inte har råd med just nu. Så jag ska kolla upp något ställe som är billigt och hoppas på att det går att laga. 
  • Åka till London.Tro det eller ej, men jag har aldrig varit inne i London. Men jag vill gärna dit och uppleva London. 
  • Bila ner till Tyskland. Hur nice är det inte med en roadtrip? Och jag vill gärna ner till Tyskland, tror jag och daddy cool kanske åker ner i sommar.Vi håller på att kolla när båda kan osv så det kanske blir av redan denna sommar. Jag, pappa och Eleonor åkte ner förra sommaren (tror det va då) till Tyskland, det var så himla roligt och jag vill göra det igen. 
Än så länge ser min bucketlist ut såhär, men det kommer fyllas på osv. 
Jag satt nyss och skrev ihop den, men det finns så mycket jag vill göra, uppleva osv. 
Men jag ska försöka bocka av så mycket som möjligt,lite surt att jag var tvungen att avboka fallskärmshoppningen. 
Jag har tyvärr inte sparat så mycket inför det, men men jag ska nog boka in en ny tid för det till slutet av sommaren. 
Det finns så mycet mer jag vill göra, och som jag skrev så kommer jag fylla på denna lista. 
Har ni någon bucketlist? Kommentera gärna då, jag gillar att läsa andras bucketlist ;) 
Bilden har inget med inlägget att göra ;)