En dag själv i Zürich

Godkväll!

Jag skulle vilja lägga upp mer bilder men det går super segt att lägga upp massa bilder så ni får 3 stycken.
Hur som helst, idag har jag och Susanne varit inne i Zürich. 
Var som ni vet på fifa museumet och sen har vi vi bara gått runt. 
Det är verkligen jätte fint här och jag går verkligen och njuter av allt.
Så fin natur och allt, imorgon kommer jag vara själv hela dagen då Susanne ska jobba. 
Så jag kommer behöva åka med tåget in till Zürich. Är lite nervös över att behöva gå till tåget och åka själv men tror jag klarar det. 
Kommer ta det lugnt imorgon så jag vet inte när jag kommer åka in till stan eller så. 
Men sen på kvällen ska vi möta upp ett par vänner vi träffade i Madrid så det ska bli roligt. 
Och på fredag ska vi på zoo och sen får vi se vad vi hittar på. 
Och sen är det dags för mig att åka hem, veckan har gått så fort men ändå inte. 
Har verkligen haft det toppen här!
Hoppas allt är bra hemma i Sverige?