Goodmorning :)
Godmorgon torsdag!
Alltså vänta vart tog den här veckan vägen? Vaddå torsdag redan? 
Vad hände? Känns som om det var i går jag kom hem efter att ha varit en vecka i Zurich och nu är denna vecka snart slut. 
Jag hinner inte med! Men jaja idag ska jag jobba 5 timmar, kan bli mindre eller mer vi får se hur mycket jag kommer få jobba. 
Efter jobbet ska jag iväg på nya äventyr, känns lite dumt att ha resväska med mig till jobbet.. Men jag kommer inte hinna åka hem innan jag ska iväg på nya äventyr. 
 
Jag hoppas inte att denna sommar försvinner lika fort som dom andra, skulle verkligen vilja hinna med så mycket men samtidigt inte. 
Att bara vara hemma en hel dag eller två, åka iväg och bara vila upp mig men tyvärr går sommaren alltid lite väl fort. 
Vilket jag tycker är så tråkigt, kan inte vinter halvåret gå fort och sommaren inte? 
Hur som helst, jag hoppas att ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen, jag kommer uppdatera efter jobbet sen. 
Här är bilder ifrån igår!