Hello Zurich
Godmorgon Zurich. 
Och så var man här, jag har aldrig varit varken i Zurich eller i Swechiz (stavning?) så gissa om jag är taggad på att se landet.
Kommer bli så himla roligt, är redo för äventyr, träffa nytt folk och bara leva livet. 
Jag bor hemma hos Susanne och hennes familj, vilket känns as bra. Är så glad och tacksam att jag fick bo hos dom. 
Jag har typ ingen aning om vad Susanne har planerat för oss denna vecka, men äventyr vet jag att det blir. 
Och eftersom jag inte riktigt vet vad vi ska göra och hur länge vi blir borta på dagarna osv så har jag förra veckan suttit och fixat tidinställda inlägg åt er. 
Jag uppdaterar live när jag har tid, men jag lovar att försöka uppdatera minst 2-3 inlägg i veckan. 
Men bloggen kommer inte stå tom för det, jag har som sagt fixat massa tidinställda inlägg och när jag sen kommer hem kommer ni få se massa härliga bilder osv här ifrån. 
 
Ni som inte hur jag och Susanne träffade varandra så var det i Madrid 2015 då båda vi pluggade spanska i Madrid. 
Det var den bästa resan jag gjort, då jag aldrig hade rest själv (förutom när jag skulle till pappa) så var jag nervös över vem jag skulle bo med osv. 
Men jag och Susanne hittade varandra redan första skoldagen och hängde varje dag i 3 veckor innan hon åkte hem. 
Snacka om att båda grät när vi sa hejdå till varandra, det var riktigt tufft. 
Hon skulle ha hälsat på mig förra året men det blev inte så och jag kommer inte gå in på detaljer om varför det inte blev så. 
Men  nu, nu har både vi tid att ses och det slutade med att jag åkte ner till henne som ni märkt. 
Och det känns rikigt bra! Även om jag varit lite nervös då jag inte visste vad jag har att vänta mig osv. 
Men jag vet att i slutet blir det bra, och jag lär mig mer och mer att jag faktiskt klarar av att göra saker själv utan att behöva folk omkring mig. 
Och det känns så himla bra att jag kan göra exakt vad jag vill, visst det är alltid roligare att ha vänner med sig på äventyr. Men jag ser det även det som att träffa nya vänner, våga göra saker jag kanske aldrig skulle ha gjort tidigare osv. 
Det absolut bästa jag gjort är att åka till Madrid 3 månade själv utan att känna någon, jag växte verkligen som person då. 
Alla inlägg om resan till Madrid osv hittar ni i kategorin Spanien och om vilket företag jag åkte med osv hittar ni i EF. 
Jag hoppas ni har en fin fin dag så hörs vi sen igen.