Idag kommer jag hem

Godmorgon! 

Jag har varit vaken i en timme nu men inte orkar gå upp. 
Vi ska när som helst gå upp och äta frukost och sen ska Susanne iväg och jobba och jag ska packa ihop mina saker och fixa mig och sen får jag skjuts till flygplatsen av Susannes mamma. 
Så jag kommer vars här tills jag ska åka hem, kommer kännas konstigt att åka hem hem ändå bra. 
Ska bli skönt att få komma hem igen, fast jag har haft en underbar vecka här nere. 
Kommer åka tillbaka hit igen någon gång.

Hur som helst, jag ska försöka uppdatera på flygplatsen annars kommer inlägg när jag är i Sverige igen. 
Vågar inte lova inlägg senare idag det beror på om jag hittar internet eller inte. 
Annars kommer inlägg när jag är hemma igen. 
Jag ska nu njuta av mina sista timmar här nere i Zürich :)
Jag hoppas ni får en fin fin lördag :)