Inne i stan

Hallå!

Sitter just nu inne i stan och väntar på att mamma och daddy cool ska komma. 
Har köpt en ny sommar klänning ifrå H&M för 99kr bild kommer!
Jag har inte sådär super många sommar klänningar mest festklänningar så nu har jag äntligen en till sommar klänning. 

Har inte gjort så mycket mer, innan jag åkte in till stan så var jag och handlade lite. 
Hade inte så mycket mat eller så hemma så nu har jag så det räcker ett par dagar. 
Ska storhandla en annan dag då jag snart igen åker iväg. 
Annars har det inte hänt så mycket, satt vid datorn tidigare idag och fixade med alla bilder osv. 
600 bilder ifrån resan är inte dåligt! Men alla 600 bilder kommer inte komma upp här. 
Men det kommer komma upp en del iallafall. 
Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin söndag så hörs vi sen igen.