Massor av bilder ifrån Zurich
Hallå!!
Sitter just nu och precis fört över alla bilder till datorn, det var en hel del bilder jag hade tagit i Swechiz (stavning?). 
Så jag tror det kommer bli en hel del bilder som kommer komma upp här, tror inte jag lägger upp alla idag men någon gång under veckan skulle jag nog tro. 
Idag ska jag tvätta, var på väg att missa min tvätt tid men hann precis haha ;D  
Det såg inte så hemskt ut när jag kom hem så jag kanske inte behöver städa så vi får se vad jag hittar på. 
Igår kväll packade jag upp lite när jag kom hem sen gick jag och la mig. 
Var så trött igår när jag kom hem vid 11 tiden, men gick och la mig vid 12 typ. 
 
Här kommer lite bilder ifrån min resa: 
Alltså den här resan var så rolig! 
Vi har gjort så mycket, allt ifrån att bara gå runt i Susannas område, vandra upp på berget (bilden som är 4e längst ner är det berg vi gick upp för i måndags), vi har varit på Zoo, badat, varit på FIFA museumet, grillat 2 gånger osv. 
Vi har verkligen hunnit med mycket på den här veckan jag varit där, nu kanske vi inte hann med allt vi skulle göra men näst intill hann vi med allt. 
Vi har verkligen haft det toppen! 
Och som jag skrev tidigare så kommer mer bilder upp, har ca 600 bilder men kommer inte lägga upp alla. 
Men mer kommer så jag hoppas ni vill se bilder ifrån min resa ;)