Mot Arlanda

Hallå!

Hade egentligen inte tänkt uppdatera så här tidigt men jag har inte så mycket att göra så jag passar på att blogga medans jag väntar på bussen. 

Igår åkte jag in till stan för att möta upp mamma och daddy cool. 
Vi gick lite på stan, fikade, åkte till dollarstore och sen åkte vi hem. 
Gjorde inte så mycket på kvällen, försökte sova men det gick sådär. 
Och nu sitter jag här och väntar på bussen som ska ta mig till Arlanda. 
Är så nervös! Men ändå så himla taggad. 
Kan bussen liksom komma typ nu? Helst för fem min sen. 
Kommer bli så himla roligt :)
Jag har fixat tidinställda inlägg här då jag inte vet hur mycket jag kommer att uppdatera vet liksom inte hur mycket tid jag kommer att ha till att uppdatera osv. 
Men ska försöka hinna med några inlägg iallafall. 
Här är första inlägget för resan. 

Som ni ser på första bilden så köpte jag fel biljett. Eller ja biljetten va rätt men de va helt fel dag. 

Enligt min första biljett skulle jag åka igår morse men det är idag jag åker. Tur att jag upptäckte det i tid och kunde köpa mig en ny biljett.