My day
Godkväll!
Åhh alltså jag har bränt mig, har inte haft solkräm på mig under hela dagen. 
Från 11 fram till halv 5 har jag varit ute i solen utan solkräm, så ja mina armar och mitt ansikte känns lite sådär just nu. 
Men åh vilken mysig dag vi har haft det, dock var det iskallt i vattnet så vi badade inte sådär super mycket direkt. 
Efter vi var på Löga så drog vi till subway och köpte mat och satte oss i solen och åt. 
 
Jag har inte gjort sådär super mycket sen jag kom hem, fick lov att dammsuga då min handduk var full med sand och allt hamade i soffan. 
Men men, jag måste egentligen också ta hand om all tvätt som just nu ligger i min säng. Men jag orkar inte riktigt ta hand om det än utan jag tar det sen tror jag. 
Imorgon blir det att jobba, känns bra att det bara är 5 timmar jag jobbar bättre än inget. 
Så skönt att det bara är 2 dagar jag jobbar den här veckan, både imorgon och på torsdag och båda dagarna jobbar jag 5 timmar. 
Imorgon efter jobbet ska jag och min kollega vaccinera oss igen mot TBE för ett par veckor sedan tog vi första sprutan och nu är det dags för anda och om 5-12 månander är det dags för 3 sprutan. 
Och sen har jag inte så mycket inplanerat, ska nog bara ta det lungt osv hemma just nu känner jag att jag inte har ork till att komma på massa saker men det kommer att ändras. 
Jag hoppas ni har haft en lika fin dag som jag så hörs vi imorgon igen!
När jag åkte till Zurich hade jag med mig dessa 3 flaskor ner med shampoo och shower gel så himla smidigt. 
Köpte alla 3 på tgr för 20 kr eller något, as smart att ha med om man ska iväg ett par dagar eller så. 
Är super nöjd med flaskorna, kommer anvädas bra.