nämen hej torsdag
Hallå där!
Torsdag igen, vart tar tiden vägen? 
Är det för att man har roligt som tidigen går fort? 
Hur som helst, bara få dagar kvar innan min resa här i Zurich är över, så nu ska jag njuta ännu mer än tidigare av att få vara utomlands och ha roligt. 
Kommer kännas lite sådär att åka hem, men samtidigt kommer det bli skönt att komma hem. 
Alltid blandade känslor efter man har varit utomlands, men åh så glad jag är att jag åkte. 
Är det något jag verkligen gillar så är det att åka utomlands, jag gör det för sällan. 
Önskar att jag kunde åka mer, kommer försöka åka mer utomlands framöver, det beror lite på hur mycket det kostar osv. 
Men mer resor kommer det såklart att bli, och gissa om jag har haft det roligt nu på denna resa? 
Om jag har! Och tro mig, bilderna jag har på kameran ni kommer vilja se dom. 
Eftersom jag inte har med mig datorn så kan jag inte lägga ut bilderna förens jag kommer hem men det gör väl inget? 
Tror alla klarar sig tills på söndag med att få se bilder osv? Jag hoppas det iallafall. 
 
Hur som helst, nu ska jag spendera tiden, dagen och kvällen med Susanne som vanligt och bara njuta och ha the time of my life här nere så återkommer jag snart igen. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.