Off we go
Hola!
Nu har jag slutat jobba, eller ja det var ett tag sedan, men har gjort lite annat innan jag passade på att uppdatera här. 
Sitter just nu hos mamma och daddy cool och väntar på att vi ska iväg. Jag kommer åka iväg med mamma och daddy cool. 
Kommer bli så skönt att åka iväg ett par dagar, sen nästa vecka får vi se vad jag hittar på. 
Jag kommer ta dagarna som dom kommer nästa vecka, behöver vila upp mig lite. Som om jag inte gjort det tillräckligt? 
Men har man semester så har man, just nu har jag inte så mycket inplanerat utan vill ta dagarna lite som dom kommer. 
Sen visst jag kommer planera in saker med men just nu måste jag andas lite. 
Känns skumt att den här veckan typ är över, jag undrar vad som hände egentligen. Fattar inte att veckorna kan gå så fort.. 
 
Här är dom sista bilderna ifrån resan, kan ha några få kvar att visa men vi får se ifall jag lägger upp dom eller inte. 
Nu kanske ni undrar varför Susanne inte är med på bilderna? Det är för att hon inte vill synas på sociala medier, så jag har därför inte lagt upp bilder på henne. 
Men om hon nu skulle säga att jag får lägga upp bilder på oss två så kommer det upp, jag är väldigt noga med att fråga först innan jag lägga upp bilder på vänner/familj för det är inte alltid dom vill vara med. 
Och mina syskonbarn lägger jag inte heller ut på, så nu vet ni varför.