På flygplatsen

Hallå!

Nu är jag på flygplatsen och ska snart kliva på planet. 
Var så himla svårt att hitta till min gate, har sprungit över halva flygplatsen typ. 
Men nu är jag rätt!
Så nu ska jag bara andas lite och gå på toa en sista gång innan jag åker hem igen. 
Fick skjuts av Susannes mamma till flygplatsen vilket var så himla snällt. 
Vi satt och pratade om allt var så himla roligt. 
Ska bli skönt att komma hem igen och få sova i sin egna säng. 
Jag har inte gjort så mycket idag, sa hejdå till Susanne och hennes familj och sen tog det typ en timme att åka hit med bil och så är jag här. 
Jag uppdaterar mer sen när jag är hemma igen eller på bussen hem. 
Hoppas att ni får en fin fin lördag så hörs vi sen igen!

Jag har verkligen haft det toppen här! 

Så himla roligt vi har haft Susanne och jag!
Jag kommer berätta mer exakt vad vi gjort och mer bilder kommer.