Peg Parnevik och Västerås Cityfestival
Godkväll!
Har haft fullt upp idag, var först på möte hos arbetsförmedlingen. Kortaste mötet jag varit på där, de tog 30 min sen var det över. 
Så då åkte jag hem och åt lunch, kollade på tv och städade lite här hemma. 
Sen vid 2 åkte jag tillbaka in till stan för att träffa Malin, vi fikade, kollade runt på stan och sen vid 5 åkte jag hem igen. 
Sitter just nu och lyssnar på Peg Parnevik, imorgon kommer hon till Västerås cityfestival och jag kommer såklart att befinna mig på plats för att se henne. 
Så nu sitter jag och lyssnar på hennes låtar, alltså hur grym är hon inte? Kan inget annat än att älska hennes låtar. 
Ska bli så sjukt kul och cool att se henne imorgon, är så pepp på cityfestivalen. 
Inser att jag kommer få fullt upp ända fram till söndag, vilket kommer bli as roligt. 
Så nu ikväll ska jag bara vara hemma och chilla, samla krafter inför ett par dagar med fest, musik och härligt folk. 
Älskar cityfestivalen, det är så himla roligt, och jag tror att det kommer bli minst lika roligt iår med. 
Det är många bra artister som kommer, vilkt jag tycker är roligt, någon mer som ska på cityfestivalen? 
 
Jag ser mest fram emot att få se både Peg Parnevik och Miriam Bryant på cityfestivalen, det kommer bli så himla coolt!!
Sitter just nu och lyssnar på låten jag la upp här uppe, allts ååhh den är så bra :)