Redo för fotboll
Godkväll!
Sitter just nu och kollar på fotbollen, innan det så kollade jag på Narnia. 
Undra hur många gånger jag sett Narnia egentligen, men åh det kommer tillbaka så mycket minnen när jag kollar på Narnia. 
Så många år sedan den kom ut, vad är det? Typ 10 år sedan? Kommer inte exakt ihåg när men det är flera år sedan iallafall och den är lika bra fortfarande. 
 
Hur som helst, jag hoppas att Real Madrid vinner idag. 
Ska bli roligt att kolla på matchen, har laddat upp med godis. 
Ska nog ta och popa lite popcorn eller så vi får se, men en mys kväll här hemma kommer jag att ha iallafall. 
Har ni några planer för kvällen? 
Lite bilder ifrån idag, skrev tidigare att jag var hos mamma och daddy cool idag. 
Efter att ha packat lite osv så tog vi oss ett glas vin / öl och lyssnade på musik. 
Så himla mysigt, har haft en väldigt lugn och skön dag idag, tur att vädret inte var på topp nu när man bara var inne hela dagen. 
Hoppas vädret blir bättre imorgon då vi kommer gå på loppis. Jag hoppas det blir av iallafall.