Så ont!!
Hallå!
Åh äntligen helg, känns så underbart. 
Har varit hemma ett tag men har bara tagit det lungt och andas ut, har ätit lite mat, kollat på youtube och bara varit, 
Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart kolla lite på tv och sen lägga mig och sova. 
Jag har inga direkta planer för imorgon, men ska iallafall åka in till stan och hänga där ett tag. 
Vad jag kommer göra inne i stan är en annan fråga, vi får se vad jag hittar på. 
Och sen på kvällen ska jag kolla på fotbollsmatchen på tv, Real Madrid spelar så jag kommer sitta som bänkad framför tvn. 
Kommer nog köpa lite godis eller något och ha under kvällen, vi får se vad jag hittar på att ha till fotbollen. 
 
Annars då? 
På söndag åker jag till Örebro med tjejerna för att gå på Titanic utsällningen och jag kommer ta med kameran. 
Tror inte jag kommer få ta kort, men tar med den iallafall för att det kan hända att jag tar lite kort innan och efter utställningen eller något. 
Det kommer bli så himla roligt, är så sjukt taggad. 
Någon av er som varit på utsällningen än? Jag var på den i Madrid för 2 år sedan alltså åh det var så coolt. 
Ser verkligen fram emot att åka, sen får vi se vad jag hittar på när jag kommer hem. 
Vet inte vilken tid jag kommer hem eller så, men tror inte det blir så sent. 
Har ni några roliga planer för helgen då? 
Tog dessa två bilder idag på väg till jobbet, alltså jag var på väg att börja gråta och ge upp.
Hade så ont i benet inte av träningsvärk utan jag har sträkt en muskel eller något i benet så jag haltade till jobbet i uppförsbacke och har haltat mer eller mindre hela dagen. 
Hade så ont, går inte att förklara hur ont det gör. Men på vägen hem på jobbet kändes det bättre, nu gör det inte alls lika ont som imorse. Usch, men tror nu att jag börjar få träningsvärk haha xD 
Men jag skulle göra om vårruset alla dagar i veckan, det var så roligt ;)