Så sjukt besviken!!
Godkväll!
Och så var denna fredag över, har inte gjort något speciellt sen jag kom hem vilket har varit as skönt. 
Tänkte först dra in till stan och dra ut men sen ångrade jag mig och valde att stanna hemma istället. 
Känner att jag vill vara hemma lite också, ta det lugnt och bara vara. 
Egentligen skulle vi ha åkt till Örebro på Söndag men det blir inte så då Titanic utsällningen är iställd fram tills på torsdag. 
Alltså ni kommer nog inte förstå hur besviken jag är, har sett fram emot det här i veckor, varit as taggad och as pepp på att få åka nu på söndag. 
Det skulle ha blivit så roligt, och just att vi var ett gäng tjejer som skulle dit, jag, två av mina systrar och min syrras kompis. 
Och nu är det inställt och jag är så sjukt besviken på att vi inte kommer åka utan nu måste jag vänta tills början på Augusti istället. 
Det känns så himla surt.. Kan inte beskriva med ord hur besviken jag är. 
Men livet går vidare, och imorgon ska jag in till stan och hänga där ett tag. 
Sen blir det att kolla på fotbollen på kvällen och så får vi se vad jag hittar på söndag nu när jag inte ska till Örebro längre. 
 
Hur som helst, jag hoppas ni har haft en fin fin fredag? 
Jag har bara haft det bra, bortsett ifrån att jag nu ikväll fick veta att vi inte kunde åka till Titanic utsällningen. 
Men men sånt är livet antar jag? 
Nu ska jag fortsätta att kolla runt lite på nätet och sen sova. 
Ska bli så otroligt skönt att få sova ut imorgon, inte behöva ställa klockan eller något. 
Okej, egentligen brukar jag ALLTID bädda sängen, men imorse kände jag inte alls för att göra det. 
Var så trött och ville typ inte alls gå upp eller något. Tro mig, det är inte ofta det här händer att jag inte bäddar sängen. 
Och tidigare idag tog jag ett fotbad, igår när jag sprang vårruset så fick man en påse med lite gott och blandat i och där låg tex den ni ser på första bilden. 
Så idag kände jag att jag var tvungen att prova ;) 
Och det var ganska så mysigt med ett fortbad, kommer självklart att fortsätta med det. 
Hur ofta det blir, vet jag inte men vi får se hur ofta jag orkar ta ett fortbad :)