SEMESTER!!
Hallå!
Så var sista jobbdagen för denna vårtermin över, nu har jag semester. 
Det var med blandade känslor som jag gick ifrån jobbet vid halv 5 idag, även om jag tycker det känns bra med semester kändes det konstigt att ha semester nu och inte jobba på ett tag. 
Men det kommer bli fint fint det här och jag kommer såklart hälsa på jobbet under sommaren. 
 
Så ikväll ska jag kolla på Twilight, skulle ha träffat Carro men det blev inte riktigt så. 
Så jag åkte hem istället och kommer ha en kväll hemma, ska gå igenom min packning och sånt. 
Borde nog skriva en lista på vad jag ska ha med mig osv eller så chansar jag på att jag får med mig allt. 
Imorgon väntas tvättid och sen ska jag in till stan en stund och sen kommer jag spendera kvällen hemma. 
Har egentligen inge större planer för helgen så vi får se vad som händer. 
Har ni några planer för helgen? 
Tog dessa kort idag på vägen till jobbet. 
Såg ett gäng harar som hade morgonmöte, ser alltid dessa harar på vägen till jobbet men då brukar jag se 1-2 stycken och inte 5-6 stycken. 
Tycker bilderna på hararna blev bra då jag har zoomat in en del för att ta kortet. 
Trodde bilderna skulle bli as dåliga men dom blev bra.