Springa till bussen idag med
Godmorgon!
Och så är torsdagen här igen, igår gjorde jag inte så mycket. 
Lyssnade på musik och bara tog det lungt, vilket var skönt. 
Idag är det heldag på jobbet som gäller, bara idag och imorgon kvar innan jag går på semester och det känns. 
Är det bara jag som blir as trött innan man är ledig? Det är som kroppen redan checkat ut innan man ens har börjat sin ledighet liksom. 
Men här ska jag kämpa mina två sista jobbdagar, sen i helgen ska jag verkligen packa det sista och fixa hemma innan jag åker iväg. 
Hur nice är det inte att börja ledigheten med att åka utomlands? Kommer bli as roligt och är sjukt taggad på att åka utomlands. 
 
Har ni några roliga planer för sommaren? Jag har en del planer, men dom kommer jag inte att berätta nu, men kan säga att sista veckorna i Juni månad kommer bli fullt upp.
Vilket jag ser fram emot, kommer bli as roligt och jag är as pepp på sommaren. 
Jag hoppas verkligen att vädret är med oss denna sommar och ger oss massa sol och värme. 
Som jag skrev igår så har jag fått springa till bussarna mer eller mindre varje dag och igår var det exakt likadant. och sen när jag satt på bussen tror ni inte att bussen går sönder på E18? 
Jo men tack för det, motorn la av så här satt vi en hel buss och fick vänta på att en annan buss kunde hämta oss. 
Men det gick bra och jag kom precis i tid till jobbet, så det kändes bra. 
Är det idag jag då ska gå lite tidigare till bussen? Om jag känner mig rätt kommer jag behöva springa idag med till bussen som alla andra dagar. 
Men det kommer nog gå bra det med.