Tidig morgon
Godmorgon!
Idag vaknade jag vid halv 4 har försökt somna om flera gånger men det har inte gått så vid halv 6 gick jag upp idag. 
Jag kommer vara as trött senare idag, bara gilla läget. Har sovit as bra inatt så jag tror det är därför jag vaknade tidigt, min kropp behövde inte mer sömn kanske. 
 
Hur som helst, idag ska jag eventuellt träffa Lina. Vi pratade lite igår om att ses så vi får se om vi ses eller inte. 
Jag har annars inte gjort några planer för dagen så utan jag tar den som den kommer. 
Jag vågar inte göra allt för stora planer för dagarna då jag har sagt till min chef att jag kan jobba om det behövs under sommaren så jag vet inte om det kan bli så att jag måste jobba något under sommaren. 
Men jag har lite planer, redan på torsdag ska jag iväg på äventyr och sen nästa vecka har jag lite roligt jag ska göra. 
 
Här är lite mer bilder ifrån Swechiz, jag vet att det varit mycket bilder osv där ifrån men jag hoppas det är okej? 
Jag kom hem därifrån i lördags kväll och jag har verkligen har det super bra. 
Jag åkte ner dit för att träffa Susanne, vi studerade spanska i Madrid 2015 tillsammans och har sedan dess haft kontakt osv. 
Så nu när hon var ledig ifrån skola och jobb så passade jag på att åker ner i 6 dagar. Det var så roligt att se henne igen. 
Jag har mer bilder att visa er sen, kommer ett inlägg med bara bilder ifrån när vi var på zoo :) 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
#1 - Lina Johansson

Ser superhärligt ut! :)

Svar: Tack, var super mysigt :)
Sofia Nilsson