Tupac
Hallå där!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra onsdag? 
Jag har bara haft det bra trots det har regnat hur mycket som helst.. 
Satt nyss och tittade lite på Pacific Blue, en serie som gick när jag var mindre och som jag älskade. 
 
På fredag nästa vecka kommer en ny Tupac film ut och jag kommer inte kunna se den då jag är utomlands. 
Alltså jag tror inget vet hur taggad jag är på att se den, ska försöka få tag i biljetter till helgen istället då jag kommit hem. 
Men alltså den verkar så sjukt bra och han som spelar Tupac är så lik Tupac så det är inte sant. 
Är iallafall as pepp på att få se en ny film om Tupac, kommer bli sjukt nice. 
Kommer någon av er att se filmen? Om jag hade varit hemma så hade jag utan tvekan gått på premiären men nu kan jag inte det vilket svider lite men men jag hoppas jag får tag i biljetter till helgen istället.