Veckan som kommer
Hallå Hallå!
Okej, idag skulle jag har träffat Janike men det blev inte riktigt så. 
Så vad har jag då gjort idag? Jag var först in till arbetsförmedlingen och pratade med dom om sommaren osv. 
Sen hörde moni av sig för att kolla om jag ville luncha med henne och barnen vilket jag ville så vi åt lunch på Spicy hot och sen fikade vi med mamma och  daddy cool. 
Efter det blev det en liten tripp till lekparken innan jag åkte hem igen, har nyss suttit och skickat in lite saker till både arbetsförmedlingen och försäkringskassan. 
Så skönt att det är gjort nu innan jag åker iväg på semester. 
Så vad ska jag göra ikväll då? Jag kommer bara vara hemma ikväll, har ingen aning om vad jag ska hitta på. 
Känns så bra att ha gjort det man ska göra nu innan jag åker iväg på semester, sen när jag kommer hem igen så har jag inte alls lika mycket att ta tag i. 
Vilket känns underbart, jag har lite inlägg jag ska förbereda här på bloggen nu när jag åker bort. 
Då jag inte kommer ta med mig min dator eller surfplatta så kommer jag inte uppdatera så ofta. 
Kan hända att det kommer inlägg ifrån mobilen, men det är inte helt säkert det heller. 
Kan bli så att jag uppdaterar antingen på morgonen eller på kvällen, vi får se hur mycket jag har att göra och hur trött jag är osv. 
Men jag vill inte att bloggen står helt tom heller så jag tänkte då fixa lite inlägg, så tråkigt när bloggen står tom. 
Kan däremot garantera bilder på Instagram under den tid jag är iväg så följ mig på instagram för bättre uppdatering. 
 
Hur som helst, hur har ni haft det idag då? Har ni haft en bra måndag? 
Jag har bara haft det bra, skönt att vara lite ledig så här i början av veckan. 
Eller vad säger ni? Har ni också varit lediga idag? 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Lite bilder ifrån idag, jag tog inte fram kameran sådär super mycket då jag hade fullt upp med att busa och umgås med syskonbarnen + resten av familjen. 
Men imorgon när jag åker in till stan för att fira nationaldagen så kommer det upp mer bilder. 
Kameran följer såklart med, så skönt att ha en mindre kamera som inte tar så mycket plats.