Vin time

Hallå!

Har nyss kommit tillbaka till fifa museumet, idag kommer jag inte gå rundturen utan jag sitter och dricker lite vin och kollar på tv. 
Det är as varmt ute håller på att svettas sönder. 
Har varit ute i 2 timmar och utforskat staden så nu andas jag lite innan jag ska röra mig tillbaka in mot stan och möta upp resten. 
Tänkte gå förbi vattnet på vägen och kolla lite där så jag kommer inte stanna här så länge. 
Men det är så skönt, 3 stycken tv appareter och bra musik så det är skönt att sitta här själv en stund innan jag ska vidare. 
Åkte redan vid 11 imorse men har gått runt inne i stan, fikat på starbucks och nu är jag här. 
Så himla skönt! 
Jag hoppas att allt är bra med er? Här kunde det inte bli bättre, okej lite sällskap hade inte varit helt fel. 
Men annars är det bara bra, är så glad att jag faktiskt tagit tåg och allt själv, jag som inte ens kan tyska så har jag lyckats väldigt bra. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!

#1 - Jessica Högberg

Låter som en mysig dag!

#2 - hadiraja12

ha! ja klickade mig hit för ja trode de va gbg-spårvagnar

Svar: Hahahaha :)
Sofia Nilsson