Vinkväll

Godkväll!

Nu är jag på väg hem igen efter att ha varit hos min syster ett tag. 
Var hur mysigt som helst, vi lyssnade på musik, drack vin och bara umgicks med varandra. 
Nu ska jag hem och packa upp väskan, samla ihop all tvätt och duscha. 
Imorgon ska jag tvätta och städa och sen på kvällen ska jag hem till min chef på middag. 
Så jag kommer ha det fullt upp imorgon, men ska försöka uppdatera bättre än vad jag gjort nu under midsommar. 
Jag har varit på landet under midsommar vilket har varit hur mysigt som helst!
Har mer eller mindre varit ute hela dagarna vilket varit hur skönt som helst. 
Men det är även skönt att vara hemma igen, även om jag kommer ha fullt upp denna vecka så är det skönt att vara hemma. 
Jag hoppas ni har haft en fin fin måndag så hörs vi sen igen. 

Har velat smaka det blåa vinet länge nu och idag köpte jag det till mig och min syster. Alltså det var så gott! Kommer lätt köpa det flera gånger :)