Vinnare i Chmpions League
Hallå!
Jag har varit vaken ett tag men har ätit frukost, kollat på nyheterna och fixat mig lite. 
Står i valet och kvalet om jag ens ska sminka mig eller inte, ska liksom bara på loppis men vet inte om jag orkar fixa mig eller inte. 
We will see vad jag gör. 
 
Hur som helst, ni ska bara veta hur glad jag blev att Real Madrid vann igår med 4-1. 
Alltså snacka om glädje tårar igår, åhh blev så glad att dom vann! Finns inga ord hur glad jag är att Real Madrid vann igår. 
Någon mer som såg Champions League? Tyckte det var en väldigt bra match. 
Bild ifrån Real Madrids facebook sida, försökte googla bilder men kommer bara upp ifrån förra året då dom vann med. 
Hur som helst, nu har klockan runnit iväg och jag måste typ springa till bussen och allt. 
Tror typ alltid att jag har mer tid än vad jag har egentligen och det slutar oftare och oftare att jag måste skynda mig till bussen. 
Har hänt så många gånger att jag kommit precis när bussen kommer bara för att jag tror jag har mer tid kvar hemma än vad jag egentligen har. 
Men men jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.