Bucket list 2017
Börjar inlägget med bilder, var ett tag sedan jag gjorde det. 
Jag har nyss kollat lite på Criminal Minds, passade på att ha lite popcorn till det. 
Hur mysigt som helst, efter en lång dag med städ och tvätt och så vidare så passar jag på att ta det lungt nu ikväll. 
När min lillasyster och stora syster fyllde år så gav jag dom i present att vi 3 skulle på Spa på kokpunkten i Västerås så jag har nyss bokat en spa dag för oss. 
Ser fram emot att gå på spa, har aldrig varit på spa förut så det ska bli spännande, nu kan jag bocka av det på min bucket list. 
Håller på att skriva en bucket list på allt jag vill göra och se, den kommer komma upp här också på bloggen. 
Har gjort en kategori som heter Bucket list där kommer det inlägg om upplevelser osv. 
Skrev igår i ett inlägg att jag ska hoppa fällskärm i sommar, och jag har velat göra det över ett år nu men aldrig vågat och vet inte om jag fortfarande gör det.
Men mer om det kommer upp i ett nytt inlägg har så mycket tankar, känslor osv kring att hoppa fällskärm. 
Är så nervös och rädd men så otroligt taggad! 
Har ni någon bucket list? Finns det något som ni verkligen vill göra? 
Finns en hel del saker jag vill göra men inte vågar, så nu ska jag ta tag i allt jag vill göra :) 
Kommer bli sjukt nice hoppas jag iallafall ;) 
Är bara jag som älskar denna låt? Så himla bra låt :)