dagens planer!
Godmorgon!
Och så var det onsdag igen, tänkte nyss skriva att det var torsdag. 
Jag har bokstavligen blandat ihop dagarna, nu har det bara gått två dagar och vi är inne på den 3e dagen denna vecka men ändå. 
Igår trodde jag att det var fredag och kände att det var hur nice som helst sen insåg jag bara att det var tisdag.. 
Men men, idag är jag uppe as tidigt igen, 3e dagen denna vecka och det är för att jag ska in till jobbet tidigare idag med. 
Vi ska iväg med mitt jobb, vilket ska bli hur roligt som helst, ser fram emot lite äventyr. 
Sen blir det att åka hem och städa lite, och bara chilla och ladda batterierna för en ny jobbdag. 
Känns som om jag inte gör annat än att jobba just nu, den här veckan är extrem lång, jag hoppas det lungar ner sig snart. 
Har inget emot att jobba mycket inte det , men att gå upp as tidigt flera dagar i rad är inget jag älskar. 
 
Hur som helst, mitten på veckan känns helt okej. 
Jag har lite planer för helgen vilket jag ser fram emot, ska fira syrrans man och min systerson som fyller år denna vecka. 
Och sen är det Eurovision songcontest och jag tror jag ska titta på det hemma hos mamma men är inte säker än. 
Sen får vi se vad denna helg har att erbjuda, vill hitta på något skoj så vi får se vad jag hittar på. 
Har ni några roliga planer för helgen och resten av veckan? 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.