den här dagen alltså
Godkväll!
Sitter just nu och lyssnar på musik, har nyss köpt bussbiljett till arlanda som ni vet så åker jag utomlands i Juni så nu har jag köpt bussbiljett till flygplatsen. 
Lite spännande då jag inte åkt dit själv tidigare, iallafall inte i Stockholm så det ska bli kul. 
Inte för att jag ser fram emot att åka as tidigt men men det ska bli roligt att åka utomlands iallafall. 
Och att få träffa Susanne igen, åhh det kommer bli så himla roligt!! 
 
Hur som helsts, vad har jag gjort sen jag skrev sist då? 
Inte så mycket, alltså nu just nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. 
En dag ute i friska luften tar verkligen på krafterna, inte nog med det så har jag gått upp vid 5 tre dagar i rad och sen jobbat mer eller mindre heldagar. 
Vilket har varit roligt, missförstå mig rätt men det tar på krafterna att gå upp tidigt och jobba hela dagar och pendla. 
Men det är såklart värt, jag älskar mitt jobb och skulle inte byta ut det för något. 
Imorgon kommer jag få ta lite sovmorgon vilket kommer bli så himla skönt, kommer till och med hinna äta frukost hemma. 
Vilket känns lite små lyx haha xD