Eurovision

Godmorgon!

Oj det var länge sedan som jag sov så här länge tror jag. 
Kommer just nu inte ihåg sist jag sov så här länge.
Men åh så skönt det är att få sova ut!!
Idag ska jag tvätta och städa sen ska jag bara vara hemma. 
Ganska så skönt att vara hemma en hel dag, veckan som kommer så kommer det inte alls vara lika mycket på jobbet som veckan som varit vilket känns underbart. 
Jag har inte så mycket planer så för veckan, inte som jag kan komma på iallafall. 
Har ni några roliga planer för veckan? 

Hur som helst, igår var jag och firade systersonen och min syrras man vilket var super mysigt. 
Tror ni jag tog bilder? Nope inte en enda bild.. 
mobilen låg i väskan hela tiden hur skönt som helst. 
Sen efter vi var hos syrran så åkte jag hem till mamma och daddy cool åt mat och sen kollade på Eurovision. 
Tycker fel låt vann, och att det var otroligt dåliga låtar iår. 
Vilket var synd! Men men. 
Efter Eurovision så gick jag och la mig. 
Det hände inte alls så mycket mer igår. 
Hade ni det bra? 

Köpte ett nytt bord igår, ett som ska stå vid sidan av soffan. Blev hur bra som helst!