Fallskärmshopp
Godkväll fredag. 
Åhh vet nu hur bra det känns att det är fredag? 
Som jag längtat, imorgon kan jag ta en liten sovmorgon innan jag ska upp och tvätta. 
Men jag måste inte stressa utan jag kan äta frukost i lung och ro och bara chilla medans jag tvättar. 
Efter jag har tvättat så ska jag in till stan, ska växla lite pengar och sen får vi se vad jag hittar på. 
I sommar åker jag till Zurich för att hälsa på Susanne som jag pluggade med i Madrid 2015.
Det kommer bli så himla roligt, inte många veckor kvar nu tills jag åker, ser verkligen fram emot resan. 
 
Även om jag nu ser fram emot resan så inser jag juh att innan jag kan  åka så ska jag juh hoppa fallskärm. 
Alltså jag har typ förtängt det lite, hade sådan panik när jag bokade fallskärmshopp att jag var på väg att avboka det lika snabbt. 
Nu känns det ändå bättre men är fortfarande as nervös inför det, men det är en dröm jag har haft så det ska bli spännande. 
Är det någon av er som har hoppat fallskärm? Dom jag känner som har gjort det säger att det är super roligt och en as cool känsla. 
Så vi får se, jag hoppas jag inte får en sådan panik att jag inte kan hoppa när jag väl är på planet. 
Men men, det ska bli så himla roligt! 
 
Hur som helst, hur har ni haft det idag? Har ni haft det bra? 
Jag har haft det bra, mycket på jobbet bara vilket jag har haft hela veckan. 
Vet inte om det känns bättre att det kommer bli värre nästa vecka, kommer bli galet mycket nästa vecka och jag vill inte att helgen ska ta slut riktigt än. 
Jag hopas det blir en lång helg, kommer kanppt ha tid med annat än jobb nästa vecka. 
Vet inte om jag riktigt ser fram emot att gå upp 5 på morgonen för att hinna med 6 bussen.. 
Jaja vi får se hur det går, jag hoppas det kommer gå bra. 
Bilden har inget med inlägget att göra, men här är en bild på mig och Kapten Röd. 
Är så taggad på att han kommer tillbaka till Västerås nu i sommar, ska köpa biljetter så jag kan se han i sommar igen.