Gårdagen

Hallå!

Idag mår man lite som man förtjänar, igår var jag och Lina här hos mig och drack vin. 
Sen på kvällen lite oklart vilken tid så åkte vi in till stan och drog till pitchers. 
Åkte hem vid 3 tiden, och imorse var jag uppe vid 8. 
Har tvättat, vart och handlat och ska snart dammsuga lägenheten. 
Idag kommer jag bara vara hemma, kolla på film och bara vara. 
Kommer nog titta på pirates of the caribbean :)
Snart kommer den nya filmen ut så nu ska jag kolla på dom tidigare så får vi se om jag går på bio premiären sen eller inte. 
Har ni några planer för dagen?
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen!

Hade så himla roligt igår!

Var så himla roligt, vi liksom lyssnade på musik, åt kebab, drack vin och sangria och bara va. 
Var helt perfekt! Så jag mår verkligen som jag förtjänar idag :)