Gissa vad dom blev mesta glada över?
Godkväll!
Okej, jag såg att jag visst hade uppdaterat igår vilket jag skrev att jag inte hade gjort i förra inlägget. 
Trött tjej här? 
Har som sagt verkligen haft fullt upp med barnen vilket har varit så himla roligt! 
Vi har verkligen haft det super mysigt med film, bus, vi har målat och så avslutade vi allt med picknick. 
Och vi kunde inte ha haft det bättre med vädret idag, så himla skönt att det var strålande sol idag så vi kunde ha picknick som barnen så gärna ville. 
 
Sitter just nu och kollar lite på datorn, andas ut efter 2 intesiva dagar. 
Inte nog med att jag hade barnen här igår som sov över så tvättade jag igår och städade och sen så bakade jag äppelpaj, va och handlade. 
Så jag kan säga att jag verkligen hade fullt upp igår, va så skönt att jag hade ca 1 timme 30 mellan allt städa och tvätt och allt och innan barnen kom. 
Det gjorde så mycket att jag kunde sitta ner och samla krafter, blev verkligen en lyckan kväll. 
Vi hade som ni redan vet lite hemma bio med popcorn och godis och lite saft. 
Barnen var så glada över att vi hade hemmabio, dom tyckte det var så roligt vilket gör mig super glad. 
 
Hur som helst, imorgon är det tillbaka till vardagen igen. 
Det är nu alla mina extra timmar börjar, kommer ha 2  veckor som jag kommer får jobba massa extra utöver mina tider. 
Vilket är super bra, inte det men det kommer bli 2 intesiva veckor. 
Så nu ikväll ska jag verkligen andas ut, lägga mig tidigt och samla energi inför dessa två veckor. 
Men jag är as pepp på massa jobb, jag har hört att det dessutom ska vara fint väder denna vecka? 
Alltså jag kan inget annat än att hoppas på att det blir super fint! 
Jag hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft det, har verkligen haft det super bra. 
Vill inte att helgen ska vara över, kan vi inte få en extra dag? Det hade gjort så mycket! 
Köpte som sagt lite nytt till barnen som dom ska ha här när dom kommer, gissa vad dom blev mest glada över? ;)