Goodmorning :)
Godmorgon!
Igår kväll kollade jag på Criminal Minds säsong 9, har typ 2-3 avsnitt kvar av den säsongen innan jag kan börja med säsong 10. 
Sen gjorde jag inte alls så mycket mer, tog det mest lungt då jag skulle upp tidigt idag. 
Detta är ett tidinställt inlägg då jag inte kommer orka eller hinna blogga innan jag går till bussen. 
Vem orkar egentligen blogga 5 på morgonen? 
Inte jag iallafall, så jag förberedde detta inlägg redan igår, hur nice är inte det egentligen? 
 
Hur som helst, som ni redan vet kommer det vara en tuff vecka på jobbet denna vecka. 
Igår hade jag as ont i huvudet när jag kom hem ifrån jobbet. 
Jag undrar det det kommer bli idag, jag hoppas jag inte får lika ont i huvudet som jag hade igår. 
Det hade inte varit så nice, jag hoppas denna vecka går minst lika fort som förra vilket jag tror den kommer att göra. 
Idag efter jobbet vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, jag har inte gjort några som helst planer för veckan (förutom helgen) så vi får se vart det leder. 
Eftersom jag kommer behöva gå upp as tidigt mer eller mindre varje dag så vet jag inte  helt ärligt om jag är as pepp på att hitta på något direkt efter jobbet. 
Men man vet aldrig, det kan juh liksom ändras. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag idag så hörs vi sen igen. 
Sorry att jag inte har så mycket mer att berätta, men det kommer. 
Jag har lite inlägg framöver som kommer att komma upp, har några önskeinlägg som ligger och väntar på att få komma upp här på bloggen. 
Kommer fixa minst ett till om Madlady då dom just nu har galet mycket snygga kläder. 
Hoppas ni ser fram emot mina önskeinlägg :)