Hello
Godmorgon!
Och så var onsdagen här igen, va fort veckorna går. 
Idag blir det jobb, har inte alls lika lyx som igår och i måndags med att börja sent osv. 
Nä här börjar jag tidigare och kommer jobba mer eller mindre hela dagen, vilket känns as bra. 
Imorgon är det våruset som gäller, är as pepp på det. Har aldrig deltagit förut i något sånt men det kommer bli roligt. 
Jag hoppas det iallafall, kommer inte kunna uppdatera här på typ hela dagen så jag ska nog fixa lite tidinställda inlägg. 
Så vi får se hur det blir eller om jag uppdaterar när jag sen kommer hem eller något vi får se hur jag gör. 
 
Hur som helst, idag efter jobbet ska jag hem. Jag har inga planer på vad jag ska göra efter jobbet så vi får se vad kvällen har att erbjuda. 
Kanske blir så att jag kommer kolla lite på Criminal Minds eller något annat. Har inte riktigt bestämt mig på vad jag ska hitta på så vi får se. 
Igår när jag innan jag började jobba hade jag tänkt ta med kamera för att ta lite kort på vägen till jobbet osv, men sen när det började regna och att jag fick skynda mig till bussen (vilket jag egentligen inte behövde) så blev det inte så. 
Vilket skit väder vi hade igår, visst jag vill ha åksa för det är så mysigt men regnet klarar jag mig utan alla dagar i veckan. 
Men ingen åska fick jag igrå, vilket var så tråkigt. Var verkligen super pepp på åska och så blev det inget. 
Men men hoppas det åskar en annan dag istället :) 
Nä men nu måste jag gå till bussen så vi hörs sen igen.